REMARKABLE

Vi skapar möten mellan varumärken och konsumenter

AKTIVERA

Vi inspirerar och engagerar era konsumenter i köpögonblicket

OPTIMERA

Vi stärker er säljkapacitet när ni vill öka försäljningen

FÖRSTÄRKER

Vi maximerar er synlighet och närvaro där konsumenter tar beslut

INSIKTER

Vi ger kunskap om hur ert varumärke uppfattas och presenteras och i detaljhandeln

REMARKABLE

Digitaliseringen har förändrat den fysiska butikens roll, och dagens samhälle har förändrat konsumenternas beteende. För att leverera den perfekta kundupplevelsen krävs en kombination av digital och fysisk upplevelse. Med över 30 års erfarenhet av operativa tjänster inom retail vet vi vad vi pratar om, och i en digital värld blir det personliga mötet allt viktigare.

Retail 3.0

Förr kunde vi se att inflytandet över konsumenten låg hos leverantörer och varumärken. Senare fick butiker och återförsäljare ett allt större inflytande på konsumenternas beteende. Idag vet vi alla att det är konsumenten som styr marknaden. Genom åren har vi utvecklat ett antal tjänster som hjälper dig som leverantör och återförsäljare att hantera detta, vi kallar det Retail 3.0.

Våra tjänster är till stor del operativa och vi ser det personliga mötet som en avgörande framgångsfaktor.

Tillsammans med våra nordiska partners i Nordic Retail Network (NRN), genomför vi aktiviteter i Norden. Vi ingår även i det europeiska nätverket European Sales Influence (ESI) .

You May Like

Fördelarna med Microlearning

Fördelarna med Microlearning

Microlearning har funnit i urminnes tider. Du har kanske inte tänkt på det själv, men faktum är att en stor del av den kunskap som dina anställda besitter kommer från engagerade medarbetare som löpande delar med sig av sin kunskap och svarar på medarbetarnas frågor....

Nya höga krav på butikspersonal

Nya höga krav på butikspersonal

Säljarens roll är ett av många yrken som har förändrats under det senaste decenniet. Internet och e-handeln har spelat en självklar roll i det hela, men hur upplever säljaren skiftet? Vad är egentligen skillnaden från då till nu? Här berättar vi mer om de nya kraven i...

Kunden är kung

Kunden är kung

Är du kundorienterad, drivs av att jobba mot uppsatta mål och strävar efter att skapa lönsamhet för både verksamhet och kund? Inledningen är direkt hämtad från en platsannons för innesäljare. Men vad innebär det egentligen att vara kundorienterad och hur lyckas du med...

Dags för butiksobservation?

Dags för butiksobservation?

Nämner du ordet Mystery shopping för butikspersonalen på morgonmötet så kanske någon sätter kaffet i halsen. Ordet Mystery shopper har länge varit fruktat hos butikspersonal, då det förr ofta handlade om att kontrollera personalen. Här delar vi med oss av våra tankar...

Butikspersonalen blir viktigare efter Corona

Butikspersonalen blir viktigare efter Corona

15 juli 2021 lättades många av landets restriktioner, bland annat slopades beräkningsregeln för hur många personer som får vistas i butik. I höst väntas fler lättnader vilket kommer leda till att allt fler människor vågar vistas i sociala sammanhang, som att gå...

The 5 Most Impactful Marketing Trends in 2018

The 5 Most Impactful Marketing Trends in 2018

They say that the only constant thing is change, and that has probably never been more true than now. New technology and new ideas are generated at lightning speed and the preferences and expectations of consumers have never been higher.  If you want to be...

Our Customers

+46 70 588 98 38

Remarkable

Rålambsvägen 17

112 59 Stockholm

©Remarkable 2018

+46 70 588 98 38

Remarkable

Rålambsvägen 17

112 59 Stockholm

©Remarkable 2018