REMARKABLE

Vi skapar möten mellan varumärken och konsumenter

AKTIVERA

Vi inspirerar och engagerar era konsumenter i köpögonblicket

OPTIMERA

Vi stärker er säljkapacitet när ni vill öka försäljningen

FÖRSTÄRKER

Vi maximerar er synlighet och närvaro där konsumenter tar beslut

INSIKTER

Vi ger kunskap om hur ert varumärke uppfattas och presenteras och i detaljhandeln

REMARKABLE

Digitaliseringen har förändrat den fysiska butikens roll, och dagens samhälle har förändrat konsumenternas beteende. För att leverera den perfekta kundupplevelsen krävs en kombination av digital och fysisk upplevelse. Med över 30 års erfarenhet av operativa tjänster inom retail vet vi vad vi pratar om, och i en digital värld blir det personliga mötet allt viktigare.

Retail 3.0

Förr kunde vi se att inflytandet över konsumenten låg hos leverantörer och varumärken. Senare fick butiker och återförsäljare ett allt större inflytande på konsumenternas beteende. Idag vet vi alla att det är konsumenten som styr marknaden. Genom åren har vi utvecklat ett antal tjänster som hjälper dig som leverantör och återförsäljare att hantera detta, vi kallar det Retail 3.0.

Våra tjänster är till stor del operativa och vi ser det personliga mötet som en avgörande framgångsfaktor.

Tillsammans med våra nordiska partners i Nordic Retail Network (NRN), genomför vi aktiviteter i Norden. Vi ingår även i det europeiska nätverket European Sales Influence (ESI) .

You May Like

Fem faktorer som får kunden att välja din butik

Fem faktorer som får kunden att välja din butik

For decades, the "death of the city" has been a looming specter in urban development. It refers to the phenomenon of stores closing down or moving their operations from the city center, and is part of the ”death of the department store”. When out-of-town locations...

It all began with their stores – Apple

It all began with their stores – Apple

A brand is more than just a name and a logo, it also encompasses consumer perception and sentiment towards the product and its features. Tech giant Apple has long been one of the best examples of a successful and well-considered brand strategy – and it all began with...

Dags för en butiksobservation?

Dags för en butiksobservation?

If you utter the words Mystery shopping to store staff at a morning meeting, some of them may choke on their coffee. Mystery shoppers have long been dreaded by retail employees, as in the past, it was often about keeping covert tabs on staff. Here we share our...

Höga krav på dagens butikspersonal

Höga krav på dagens butikspersonal

Like many other professions, the role of retail staff has changed over the last decade. The internet and e-commerce are obvious catalysts, but how do salespeople themselves perceive this shift? What exactly is different now? In this article, you’ll learn how to cope...

Kunden är kung!

Kunden är kung!

Are you customer-oriented, motivated by working towards set goals and striving to provide greater value to both your employer and customers? The introduction above is taken directly from a job advertisement for indoor retail staff. But what does it really mean to be...

Fördelarna med Microlearning

Fördelarna med Microlearning

Microlearning is not a new idea, but actually a very old one. Something you may not have considered is that a large part of your staff’s professional expertise comes from committed and experienced colleagues continuously sharing their knowledge and answering...

Mystery shopping, varför finns det?

Mystery shopping, varför finns det?

Dags att kontrollera personalen? Tyvärr är det sällan rätt väg till en positiv butiksupplevelse. Här ger vi vår syn på Mystery shopping, och förklarar varför du bör tänka om och tänka nytt.  Då och då möter vi dem som tror att Mystery shopping är en form av...

Dags för butiksobservation?

Dags för butiksobservation?

Nämner du ordet Mystery shopping för butikspersonalen på morgonmötet så kanske någon sätter kaffet i halsen. Ordet Mystery shopper har länge varit fruktat hos butikspersonal, då det förr ofta handlade om att kontrollera personalen. Här delar vi med oss av våra tankar...

Our Customers

+46 70 588 98 38

Remarkable

Rålambsvägen 17

112 59 Stockholm

©Remarkable 2018

+46 70 588 98 38

Remarkable

Rålambsvägen 17

112 59 Stockholm

©Remarkable 2018