REMARKABLE

Vi skapar möten mellan varumärken och konsumenter

AKTIVERA

Vi inspirerar och engagerar era konsumenter i köpögonblicket

OPTIMERA

Vi stärker er säljkapacitet när ni vill öka försäljningen

FÖRSTÄRKER

Vi maximerar er synlighet och närvaro där konsumenter tar beslut

INSIKTER

Vi ger kunskap om hur ert varumärke uppfattas och presenteras och i detaljhandeln

REMARKABLE

Digitaliseringen har förändrat den fysiska butikens roll, och dagens samhälle har förändrat konsumenternas beteende. För att leverera den perfekta kundupplevelsen krävs en kombination av digital och fysisk upplevelse. Med över 30 års erfarenhet av operativa tjänster inom retail vet vi vad vi pratar om, och i en digital värld blir det personliga mötet allt viktigare.

Retail 3.0

Förr kunde vi se att inflytandet över konsumenten låg hos leverantörer och varumärken. Senare fick butiker och återförsäljare ett allt större inflytande på konsumenternas beteende. Idag vet vi alla att det är konsumenten som styr marknaden. Genom åren har vi utvecklat ett antal tjänster som hjälper dig som leverantör och återförsäljare att hantera detta, vi kallar det Retail 3.0.

Våra tjänster är till stor del operativa och vi ser det personliga mötet som en avgörande framgångsfaktor.

Tillsammans med våra nordiska partners i Nordic Retail Network (NRN), genomför vi aktiviteter i Norden. Vi ingår även i det europeiska nätverket European Sales Influence (ESI) .

You May Like

ESI skapar butiks-excellens över hela Europa

ESI skapar butiks-excellens över hela Europa

European Sales Influence – or ESI – is the one-stop-shop for retail solutions that drive business growth and success. The network operates across 35 European countries, and was originally founded to coordinate retail operations throughout the continent. But how can...

Valfrihetens tyranni

Valfrihetens tyranni

Today, people are expected to make more choices than any time in history. We are free to make individual decisions in almost every aspect of our lives, from what bread to have for breakfast, to more life-altering choices like education and fund investment. Choice is...

Fem faktorer som får kunden att välja din butik

Fem faktorer som får kunden att välja din butik

For decades, the "death of the city" has been a looming specter in urban development. It refers to the phenomenon of stores closing down or moving their operations from the city center, and is part of the ”death of the department store”. When out-of-town locations...

It all began with their stores – Apple

It all began with their stores – Apple

A brand is more than just a name and a logo, it also encompasses consumer perception and sentiment towards the product and its features. Tech giant Apple has long been one of the best examples of a successful and well-considered brand strategy – and it all began with...

Dags för en butiksobservation?

Dags för en butiksobservation?

If you utter the words Mystery shopping to store staff at a morning meeting, some of them may choke on their coffee. Mystery shoppers have long been dreaded by retail employees, as in the past, it was often about keeping covert tabs on staff. Here we share our...

Our Customers

+46 70 588 98 38

Remarkable

Rålambsvägen 17

112 59 Stockholm

©Remarkable 2018

+46 70 588 98 38

Remarkable

Rålambsvägen 17

112 59 Stockholm

©Remarkable 2018