REMARKABLE
Digitaliseringen har förändrat den fysiska butikens roll, och dagens samhälle har förändrat konsumenternas beteende. För att leverera den perfekta kundupplevelsen krävs en kombination av digital och fysisk upplevelse. Med över 30 års erfarenhet av operativa tjänster inom retail vet vi vad vi pratar om, och i en digital värld blir det personliga mötet allt viktigare.
Retail 3.0
Förr kunde vi se att inflytandet över konsumenten låg hos leverantörer och varumärken. Senare fick butiker och återförsäljare ett allt större inflytande på konsumenternas beteende. Idag vet vi alla att det är konsumenten som styr marknaden. Genom åren har vi utvecklat ett antal tjänster som hjälper dig som leverantör och återförsäljare att hantera detta, vi kallar det Retail 3.0.
Våra tjänster är till stor del operativa och vi ser det personliga mötet som en avgörande framgångsfaktor.
Tillsammans med våra nordiska partners i Nordic Retail Network (NRN), genomför vi aktiviteter i Norden. Vi ingår även i det europeiska nätverket European Sales Influence (ESI) .
VAD VI GÖR
DU KANSKE ÄVEN GILLAR

Värderingar och känslor spelar en allt större roll vid konsumentbeslut.
Syftet är att fördjupa förståelsen för hur trender kring värderingsdriven konsumtion kan komma att påverka

Mystery shopping
Dags att kontrollera personalen? Tyvärr är det sällan rätt väg till en positiv butiksupplevelse.

Klimatsmart shopping är en oxymoron
Klimatsmart shopping och hållbar tillväxt är motsägelsefulla koncept. Det är bara när du startar bilen



